Bezochte website uit History (geschiedenis) verwijderen?

De website die je bezoekt kunnen gevonden worden bij History.
Hoe kan je die verwijderen dat men het niet bij history terug kan vinden?

Toegevoegd na 2 minuten:
Niet alle webstie uit geschiedenis verwijderen maar allee die webstie die je zelf aangeeft.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Met Control-H open je het history-venstertje.

Zoek de site die je wilt verwijderen. Klik daarop met de rechter muisknop. Kies dan voor Delete / Wissen / Verwijderen.

Afhankelijk van je browser kan het ook met je toetsenbord: Del of Control-D.

Type opnieuw Control-H om het history-venstertje te sluiten wanneer je klaar bent.
Cryofiel
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dank je wel

Andere antwoorden (4)

In firefox:

tools => clear history

en / of: Start private browsing
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je Internet Explorer hebt ga je naar Extra - Internetopties - Verwijderen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
gewoon in internetexplorer de geschiedenis oproepen. Met de muis naar de betreffende website gaan die je wilt verwijderen en je rechtermuisknop aanklikken en in het menu verwijderen selecteren en die aanklikken met je linker muisknop
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Misschien is de freeware WIPE een oplossing voor je?

Ik weet, om heel eerlijk te zijn, niet of je dan per site alles kunt verwijderen.