Waarom zit Microsoft Office 2007 niet op Windows 7???

Ik heb het niet kunnen vinden, op vista werkt hij prima!!!!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (4)

Office 2007 is een pakket voor allerlei software taken. Dis is geen onderdeel van het besturings systeem windows 7. En daarom staat het er niet standaard op.

Als je een installatie CD hebt kan je hem zelf installeren. Zo niet, dan zal je het moeten kopen.

Of je kan besluiten met een gratis office pakket te werken, wat hetzelfde kan las het M$ pakker, maar dan graten: www.openoffice.org
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Microsoft Office 2007 is een Office-pakket die je apart aanschaft en installeert. Het zit niet bij het besturingssysteem inbegrepen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je moet dit inderdaad apart aanschaffen. Als het bij je oude besturingssysteem dat je had wel Office erbij had zitten, heb je gewoon geluk gehad.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat dat niet meer mag van nikkelen neelie kroes!