hoe maak ik met microsoft frontpage een spatie. met andere woorden hoe kan ik een tekst verplaatsen naar de positie die ik wil.

simpel uitgelegd svp

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Met frontpage hoef je geen code's te typen, het is een "what you see is what you get editor". Als je 5 spaties geeft komen er 5 spaties. Kijk je in de HTML codes, dan zie je 5 keer de code voor spatie. De vraag is of dit helpt, want browsers kunnen de extra spaties negeren en daarmee is het soms een "what you see is not always what you expect" editor.

Wat beter helpt om tekst op de juiste positie te krijgen is het invoegen van een tabel met doorzichtige randen. Tabellen kan je makkelijk een bepaalde breedte meegeven, zodat je tekst een plaatjes mooi kunt uitlijnen.

Een alternatief is om te werken met relatieve of absolutie posities, in fromtpage of de opvolger Sharepoint designer werk je dan met de optie Positie. In de Office 2007 versie 9sharpoint designer zit dat in het menu opmaak. In de oudere versies is het ook ene knopje in de werkbalk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik weet het niet specifiek voor frontpage, maar als je in de html de volgende tekens zet dan heb je 1 spatie.