Hoe kan ik er voor zorgen dat een app niet door iedereen gedownload kan worden maar alleen door de "doelgroep", zowel voor iOS als Android?

Voor stage moet ik onderzoek doen naar hoe de applicatie gepubliceerd kan worden, maar ik kan nergens vinden hoe een applicatie beveiligd kan worden dat niet iedereen hem kan downloaden..

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Je kan er een License key op zetten, en alleen de mensen die betalen of je "doelgroep" kan je die keys geven.
of
Door middel van inloggen op je applicatie, mensen die bepaalde rechten hebben kunnen meer als andere mensen etc.

Ook is er een mogelijkheid als je de applicatie "Published" om de applicatie voor specifieke landen uit te brengen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dankjewel!!