hoe maak ik een "opties form" op mijn website?

Ik wil voor mijn website een form maken waar je je eigen gegevens kan selecteren, en die vervolgens een antwoord geeft.

Zie aan de rechterkant op http://www.deblocageiphone.org

Weet iemand hoe ik dit maak?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Voor de beantwoording is het handig om te weten waarmee je website is gemaakt. Met Wordpress, Joomla of een ander Contenmanagementsysteem of gewoon nog in HTML. Als je daarmee je vraag aanvult kan er verwezen worden naar bijvoorbeeld de juiste plugin.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
De pagina is gewoon gemaakt in HTML.

Antwoorden (1)

Stukje simpele html code:

iPhone versie:

iOS versie:

Met de code "" voeg je de keuze opties toe aan je menu.
Tussen de ">" & "<" zet je de tekst in het keuze menu moet komen te staan.
De optie "value" is er voor om later de geselecteerd optie uit te kunnen lezen. (met bijvoorbeeld javascript)