Bestaat er een programma waarmee je video's kan downloaden van echt alle websites?

Want ik wil een programma (uitzendingemist.nl) downloaden voor mijn ipod en ik vindt geen programma dat echt alle website kan downloaden.(het liefst wil ik windows en mac maar als het niet kan vertel het dan ook :)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

ja dat kan,is gratis te downloaden.
http://www.techzine.nl/downloads/19749/gemistdownloader-2-0.html
en er bestaat ook nog orbitdownloader waarmee je van andere site's ook ook filmpjes enz kunt halen en dat prog is ook gratis,even google.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Nee dat is er na mijn weten niet, ik ken wel een firefox addon.

http://flashgot.net/screenshots

hiermee kun je elk flash bestand (avi,mp3,etc,..)
mee stelen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Meeste afleveringen kun je downloaden met real player.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Klopt Jeroen! Zou mijn antwoord kunnen zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wellicht moet je even kijken of er realpayer voor mac is. Als je het hebt geinstalleerd zie je boven de betreffende fim een icoon verschijnen met downloaden wijst zich vanzelf.
Ja dit bestaat.
Normaliter is élke video van élke website te downloaden, middels Internet Download Manager. Echter, als de website of server haar inhoud beschermt, zoals dit bij ''uitzendinggemist.nl'' het geval is, kan er niet van gedownload worden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, over het algemeen kan dit. Je kunt de stream plaatsen in bijvoorbeeld VLC en daarmee de stream wegschrijven naar een videobestand op je PC.

Toegevoegd na 2 uur:
In stappen:
- Ga naar de video die je wil opslaan.
- Rechtsklik op de video en kies Properties.
- Kopieer de asf-link.
- Ga naar VLC, kies Media, Netwerk openen.
- Vul de link in en kies naast Afspelen in het pull down menu voor Stream.
- Vink Bestand aan en kies een nieuwe bestandslokatie.
- Klik Stream.
- Laat de gehele video afspelen.
- Zodra gereed, ga je naar de lokatie waar je het bestand hebt opgeslagen.
- Open de asf in VLC.

Zo zou het moeten lukken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja natuurlijk, zie de uitleg hierboven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Welke video probeer je op te slaan?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat is ook een asf-bestand. Volg de stappen hierboven en sla met extensie .asf op.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Weet je zeker dat je de stream als .asf bestand opslaat? Het bovenstaande heb ik al diverse malen uitgevoerd op mijn Windows machine en het werkt prima met filmpjes van uitzendinggemist. Vwb de conversie, dat kan misschien met:
http://www.ojosoft.com/how-to-convert/ts-to-mp4-converter.html
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is toch een free download?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat klopt, heb zo snel geen freeware hiervoor kunnen vinden, maar die zijn er vast wel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De video's kun je bewaren en afspelen in VLC. Met de Mac ben ik helaas minder bekend.
natuurlijk bestaat dat !!!!!!!

Miro kan alles, van embedded video's downloaden tot torrents en het is gratis en open source.

http://www.getmiro.com/
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@victorh: mijn methode niet gelukt begrijp ik?