Welk programma kan ik gebruiken op stukjes van foto's op andere foto's te plakken?

Ik wil graag stukjes van foto's (dus geen vierkante foto's) op andere foto's plakken. Ik gebruik als www.pizap.com, maar dat is heel slecht. Weet iemand een goed en makkelijk programmaatje?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (4)

Ik heb Corel photo house ... Daar kan dat mee.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Open deur: Photoshop!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Daar ben ik zelf niet zo super goed in en ik weet ook niet waar je dan foto's uit kan knippen. Als jij dat misschien zou willen zeggen..?
GIMP is een gratis te downloaden en uitstekend alternatief voor Photoshop.

Toegevoegd na 2 minuten:
Gemakkelijk is wel iets anders maar dit programma heeft zeel veel mogelijkheden, en u weet hoe uitgebreider hoe moeilijker maar er zijn heel wat Nederlandtalige cursussen online.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
MS Paint...