hoe krijg je het midden van een A4?

ik heb een project en daarbij wil ik een soort boekje maken te grootte van een half A4'tje. echter weet ik niet hoe ik precies op de helft een scheiding krijg bij word. kan iemand me helpen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
13K
gvrox
11 jaar geleden
In Word kun je ook booklets maken: http://www.howtogeek.com/howto/32759/how-to-create-booklets-in-word/

Het beste antwoord

In Word 2010
ga naar Pagina-indeling
dan kies je Formaat en neem daar A4
dan kies je Afdrukstand en neem daar Liggend
dan kies je Kolommen en neem daar Twee
En dan is het een kwestie van wat typewerk.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
bedankt :D

Andere antwoorden (2)

Het midden van een A4 is 14,85mm. Je kan simpelweg het midden vinden door een blad in 2 te vouwen.

Let op dat met printen het midden niet gaat lukken ivm marges enz.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het handigst is het om de pagina niet staand te nemen, maar liggend. Want dan kan je de het in twee even brede kolommen verdelen. En dan de ene kolom leeg laten en de andere vullen met de toelichting.