Hoe heet het systeem op www.vangils.nl/contact ? Direct onder banner met vrouw, je Ziet eigenlijk waar je op de website bent (home > contact >)

Hoe heet het systeem op www.vangils.nl/contact ? Direct onder banner met vrouw, je Ziet eigenlijk waar je op de website bent (home > contact >) hoe heet dit nou ik zie het heel vaak en wil het zelf ook op mij website toepassen, kan Iemand mij het script (liefst html) geven en uitleggen hoe ik het werkend krijg? Dankje alvast!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

PaginaNavigatie Script

In html is dit:
Home » Pagina
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat heet een breadcrumb oftewel kruimelpad.
Dat kun je op diverse manieren maken, als je bijvoorbeeld met een cms werkt heb je er plugins voor en het is inderdaad ook met html te maken.
Op deze link staat meer info:
http://www.marlon.be/nl/blog/2009/05/herbruikbare-kruimelpaden-of-breadcrumbs-de-html-en-css-opmaak
(Deze link was bij mij het eerste resultaat in google, misschien vind je beter op jou afgestemde sites als je op broodkruimelpad of breadcrumbs en dergelijke zoekt).