Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hallo, ik ben voor een voetbalvereniging een website aan het bouwen, wat bedoelt de opdrachtgever met: Link naar de stand programma via KNVB?

Hallo, ik ben voor een voetbalvereniging een website aan het bouwen, wat bedoelt de opdrachtgever met: Link naar de stand programma via KNVB? Bedoelt de club ermee de standen van de Nederlandse voetbalclubs zoals Ajax, fc twente etc. Of de standen van hun eigen club? Dankjewel!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
765

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

De KNVB heeft een website waarop alle standen en programma's van het amateurvoetbal per team terug te vinden zijn. Alle wedstrijden die binnen het KNVB-programma bekend zijn (dus competitie, beker, voor- en naarjaarsindelingen enz.) staan op die site. Je moet dan wel inloggen (de eerste keer met je KNVB-lidmaatschapnummer). Eenmaal binnen kan je een eigen inlognaam nemen en naar de sites van alle teams gaan waar dus competitie- en bekerinformatie op staat (welke wedstrijden zijn al gespeeld, welke liggen in het verschiet, wat is de stand enz.).

Veel amateurvoetbalclubsites linken naar de teampagina op de KNVB-site. De startpagina van deze site is: www.voetbal.nl. Een goede ad-blocker is trouwens geen overbodigheid bij een bezoekje eraan...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Gewoon een externe link knop bij klik naar b. v. Www. KNVB.nl
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hoe moeten wij hier weten wat jouw opdrachtgever bedoelt?
Als ik de opdrachgever was, zou ik blij zijn als mijn webbouwer mij
even zou bellen als er iets niet duidelijk was.
Je kunt zoiets toch niet gokken.
En al helemaal niet afgaan op mensen die jou en jouw opdrachtgever niet kennen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding