Hoe kan ik een selecteer-bestand venster openen met javascript?

Ik heb het al met file inputs en opacity en buttons geprobeerd, met verschillende manieren van display maar het werkt allemaal niet. Ik heb gelezen dat ik het beste zo'n venster kan openen met javscript. Klopt dit, en hoe doe ik dit?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Je zou eens naar Plupload kunnen kijken:

http://www.plupload.com/index.php

Toegevoegd na 3 minuten:
Als het je voornamelijke om de opmaak gaat, vind je hier een leuke truc:

http://www.quirksmode.org/dom/inputfile.html

Toegevoegd na 7 minuten:
of deze:

http://www.shauninman.com/archive/2007/09/10/styling_file_inputs_with_css_and_the_dom
rose
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dit kan alleen met een HTML form. Met javascript kun je die forms wel genereren, maar er is geen aparte javascript functie voor file select.

Toegevoegd na 1 dag:
Ik heb een bron toegevoegd. Ik denk dat dat is waar je naar op zoek bent.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Maar ik dan de style van een niet veranderen, hoe doen die upload sites dat dan?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Met css kun je ook die stijlen aanpassen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Neen, wegens veiligheidsredenen kan dat niet.
rose
11 jaar geleden
UIt je eigen bron: "JavaScript alternative
One solution is to use client-side scripting such as JavaScript for generating an extra file-select control for each file the user selects for upload. Using CSS, these extra file-select controls may be set not to display. An example of this technique is demonstrated in the Multiple File Upload plugin for jQuery. In this manner, the multiple-file upload problem is solved by providing as many file-select controls as the user has files to upload. Still, this does not solve the problem of selecting multiple files for upload in Internet Explorer."
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
"Met javascript kun je die forms wel genereren, maar er is geen aparte javascript functie voor file select"
rose
11 jaar geleden
Dat was ook niet de vraag, toch?