Wat is een html code die als je scherm te klein is je door linkt naar een andere pagina?

De minimaalle scherm breedte van mijn site is 950px, maar stel ik kijk met een te klein beeldscherm, hoe kan ik de bezoeker dan automatisch laten omleiden naar een beter geschikte pagina?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Je kunt met javascript redirecten met het location object:

if (screen.width < 1024)
{
window.location="index_800.html";
}

Toegevoegd na 3 minuten:
Voor de volledigheid, je moet het volgende in je head sectie plaatsen:

rose
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Met javascript kan je het volgende doen in de head tag:

if ((screen.width>=1024)
{
} else if ((screen.width>=800)
{
} else
{
}

je past via css dan de breedte van je parent div aan, waarin alle content komt te staan.