Met welke Nederlandse drag and drop webbuilder kan je gemakkelijk een forum toevoegen?

Toegevoegd na 1 minuut:
Hoeft niet per se een forum, maar in ieder geval een mooie nieuwspagina. Ik weet dat dit met webs kan, maar dat is Engels (niet dat ik geen Engels kan, maar voor de bezoekers) en weebly vind ik niet zo mooi werken met de nieuwspagina.

Toegevoegd na 1 minuut:
Hoeft niet per se een forum, maar in ieder geval een mooie nieuwspagina. Ik weet dat dit met webs kan, maar dat is Engels (niet dat ik geen Engels kan, maar voor de bezoekers) en weebly vind ik niet zo mooi werken met de nieuwspagina.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Mac heeft iWeb, maar anders kun je mischien Weebly gebruiken
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als ik jou was zou ik webklik gebruiken. Een heel handig nederlandse site kaartje makkelijk een website kan maken met heel weinig reclame.

Wat betreft het nieuwsoverzicht: hier kan je webhelpje voor gebruiken, Een site met veel handige tools.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik vond webklik altijd super omdat ik met css die reclamefooter weg kon krijgen :)