Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Met welke Nederlandse drag and drop webbuilder kan je gemakkelijk een forum toevoegen?

Toegevoegd na 1 minuut:
Hoeft niet per se een forum, maar in ieder geval een mooie nieuwspagina. Ik weet dat dit met webs kan, maar dat is Engels (niet dat ik geen Engels kan, maar voor de bezoekers) en weebly vind ik niet zo mooi werken met de nieuwspagina.

Toegevoegd na 1 minuut:
Hoeft niet per se een forum, maar in ieder geval een mooie nieuwspagina. Ik weet dat dit met webs kan, maar dat is Engels (niet dat ik geen Engels kan, maar voor de bezoekers) en weebly vind ik niet zo mooi werken met de nieuwspagina.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
712

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Mac heeft iWeb, maar anders kun je mischien Weebly gebruiken
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als ik jou was zou ik webklik gebruiken. Een heel handig nederlandse site kaartje makkelijk een website kan maken met heel weinig reclame.

Wat betreft het nieuwsoverzicht: hier kan je webhelpje voor gebruiken, Een site met veel handige tools.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik vond webklik altijd super omdat ik met css die reclamefooter weg kon krijgen :)

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding