Ik wil mijn laptop resetten naar de fabrieksinstellingen maar acer recovery staat er niet meer op wat moet ik nu doen? Ik heb een acer aspire 5736Z?

alsjeblieft help me?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.4K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Al op de website van Acer gekeken?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja maar kon niks vinden?

Antwoorden (1)

Je zou een heel nieuwe windows erop kunnen zetten waardoor het huidige systeem verdwijnt in een folder ,,windows old,, die je naderhand kunt verwijderen.Verder kun je op de acersite heel veel info vinden die jouw verder kunnen helpen. een forum over acer is vaak ook een oplossing aangezien daar mensen schrijven die ook problemen hebben met hun acer. Deze kun je vinden door ,,cnet,, in te toetsen op je bovenste zoekbalk. Let wel , de site is in het engels maar is goed te volgen. Hopelijk heb ik jouw hier een beetje mee geholpen. succes