Wat voor design tools gebruikt Sanoma Media?

Ofwel, met welke programmas maken zij hun websites?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Je wilt weten wat voor design tools ze gebruiken en vervolgens licht je toe dat je wilt weten met welke programma's hun de website maken.

Ik kan je vertellen dat de programma's waarmee een website wordt gemaakt los staat van de programma's waarmee ze designen(photoshop uitgezonderd, maar vrijwel geen enkele bedrijf doet dit).

Voor het designen gebruiken ze programma's zoals photoshop, gimp, seashore, inkscape of misschien wel paint...

Voor het maken van de website, dat ligt echter aan de developer(s). websites kun je in veel verschillende programma's / ontwikkelomgevingen gaan maken, er werkt vast en zeker meer dan 1 persoon aan zo'n website dus is vrijwel onmogelijk om te zeggen welke programma's ze gebruiken(geld ook voor het design) tenzij je elke werknemer die aan websites werkt bij sanoma media gaat vragen welke programma(s)/ontwikkelomgeving ze gebruiken. Hier een mogelijke lijst waarin je een website kan maken:

-Kladblok
-Adobe Dreamweaver
-Adobe Photoshop
-gedit
-Leafpad
-notepad++
-KWrite
-Eclipse
-Aptana studio
-Mousepad
-TeachText
-TextEdit
-XEDIT
-Acme
-Geany
-mcedit
-Metapad
-NoteTab
-TeXShop
-HTML kit
-Web Studio
-Zend studio
-Visual studio
-TopStyle
-Flash Studio
-PHP Designer
-PS Pad

Meer kan ik zo niet bedenken, maar deze lijst gaat heel erg ver.