Hoe Plaats ik een zoekbox op mijn website?

Ik wil een zoekbox op mijn website zetten met html. Als je bv: Twilight intypt in de zoekbox moet hij opzoek gaan naar De film twilight op mijn site. Ik maak een site waar je gratis engelstalige films kan kijken. Dus die zoekbox is wel handig. Het moet alleen op 1 pagina zijn en als je zoekt moet je op dezelfde pagina blijven, dus ik bedoel dat er geen nieuw tabblad mag worden geopend. Ik wil het liefst een zoekbox zoals op deze site: http://www.letmewatchthis.me/

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Ga naar Google.com/cse
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Indien je bedoelt enkel zoekbox, doe je dat met als je echter een werkend zoeksysteem wilt, moet je een programmeertaal gaan gebruiken, zoals pho, asp of iets dergelijks. Indien je dat niet beheerst, wil ik je graag daarbij helpen, stuur een pm!