Hoe kun je in Word een document met een te lange document naam dat niet geopend kan worden toch verwijderen ?

Als je het wilt verwijderen of verplaatsen krijg je de melding dat dit niet kan omdat de naam van het bestand te lang is,ook de naam wijzigen naar een kortere naam lukt niet,maar ik wil wel van het document af (naar de prullenbak),je kunt dus ook niet kijken of het beveiligd is,omdat met de rechtermuisknop kijken naar de beveiliging niet gaat.
iemand toch nog een ander idee ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (2)

Shift+del?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
gebruik niet word, maar de verkenner om het document weg te gooien. Verkenner start je op door de windows toets vast te houden en dan de E aan te slaan. Vermoedelijk staat je document in de map documenten.