Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe download ik een foto bij mijn eerste opstart pagina van mijn pc?

ik heb Windows 8 en ik heb voor mijn aller eerste startpagina een foto geplaatst nu wil ik dat veranderen maar hoe doe ik dat ?

Toegevoegd na 4 uur:
hoe verander ik mijn voor bureaublad?

Toegevoegd na 21 uur:
het gaat om de de eerste startpagina die je ziet zodra je de pc aan doet

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Ga met je muis naar rechtsonder in je scherm. Dan krijg je een lijstje met zoeken, delen etc. Klik daar onderaan op instellingen en er opent een nieuw menu aan de zijkant (waar je ook afsluit etc) Helemaal onderaan staat pc instellingen. Als je daarop klikt kom je vanzelf ook de instellingen voor je bureaublad tegen. (het verschilt een beetje of je de update naar 8.1 al hebt of niet, ziet er ietsje anders uit maar het wijst zichzelf wel) daar kun je gewoon een afbeeldingen kiezen en toevoegen voor je startscherm.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Voor dat allereerste scherm moet je naar je startscherm gaan (waar al je programma's en apps staan). Daar staat rechtsboven je naam. Klik daarop en kies "accountafbeelding kiezen". Daar staat in de rechter kolom bovenaan het tabblad "vergrendelingsscherm". Als je daar op klikt kun je vervolgens bladeren in je bestanden en zo een nieuwe afbeelding kiezen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding