Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe stel je boven aan je beeldscherm een taakbalk vast?

bovenaan de monitor wil ik tekstjes van dingen die ik veel gebruik ik weet niet hoe zoiets heet(autodidact)
zoals google ,dat tekentje van printer , sites die ik net aangedaan heb
wie kan mij uitleggen? ik hoop niet dat deze vraag verwijderd wordt en dat tenminste 1 wijs persoon de vraag begrijpt

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.9K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Die printer is lastig. Vaak gebruikte sites heb je mogelijk al bij jouw favorieten staan. Geef die favoriet een korte naam. Ga naar de bladwijzers in de bovenbalk, openen en ga op die favoriet staan die je op jouw balk wilt. Druk dan je linker muisknop in en houd die vast. Tijdens dat vasthouden versleep je jouw favoriet naar die bovenbalk en laat dan de muisknop los. Daarna blijft het bovenin staan. Geef die favoriet van tevoren een korte naam omdat de balk anders te snel vol is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik denk dat ik je vraag begrijp.;)

Klik met je rechtermuisknop op de taakbalk.
Dan klik je op eigenschappen en dan kom je in een menuutje waar o.a. staat: Locatie van taakbalk op het scherm. Nu waarschijnlijk ingesteld op 'onderaan.' Dit kun je wijzigen naar bijvoorbeeld 'bovenaan.'

Dus: rechtermuisknop op taakbalk > eigenschappen > locatie van taakbalk > bovenaan
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding