Wat is een goede live chat betaald per minuut script?

Ben zoekend naar een live chat waar klanten tegen betaling (per minuut) kunnen chatten met een expert. Het is een 1 op 1 chat en klanten kunnen zelf hun expert selecteren. Betalingen (credits kopen) via bv. IDeal met Targetpay integratie. Iemand hier thuis in?

11 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (1)

Www.relatietip.nl

Is niet alleen over relatie's, check de site. Je kunt gratis met lotgenoten of betaald met een expert.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Richardvdm
11 jaar geleden
Dit is niet echt wat ik bedoel. Ik zoek een systeem om zelf een betaald per minuut website te starten. Hier wil ik verschillende experts tegen betaling adviezen laten geven aan gebruikers.