Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

Als ik het goed begrijp dan wil je een webshop gaan maken in Joomla.
Een prima keuze. Maar dan moet je wel de basis principe van Joomla kennen en vervolgens van Virtuemart.
Het is niet echt moeilijk. Zelf heb ik geen ICT achtergrond maar door te doen en het lezen van de boeken zoals vermeld bij de bronnen heb ik inmiddels een 5 website in Joomla en 1 virtumart shop op mijn naam staan.

Dus als ik het zeggen mag: Bestel de boeken zoals vermeld bij de bron en je bent al een stuk verder. (de tweede is welliswaar voor de Joomla 1.0.x versie maar je leert toch een hoop).

Het prettige is dat ze allemaal in het Nederlands zijn.

Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dank voor de info, welke websites heb je in joomla gemaakt? wat zijn de adressen?

Andere antwoorden (2)

Joomla 1.5x Customization Make Your Site Adapt to Your Needs van Daniel Chapman

Dit boek leert je niet alleen de insides van Joomla en Virtuemart, maar ook waar een goede site aan moet voldoen... Een heel recent boek en heel goed...

Ik mag het niet zeggen maar ik kan je behulpzaam zijn in de details, personal message me...

Het is wel in het Engels, maar dat mag toch geen bezwaar zijn...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een boek weet ik niet, maar misschien heb je wat aan de volgende tip. Als je op youtube Joomla of Virtuemart zoekt, staan daar mooie instructiefilmpjes op.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding