Hoe kun je een en nieuw type file maken (bijv blabla.SRS)?

Dus ik wil een geluidsbestand ontwikkelen in plaats van The Final Countdown.mp3 naar The Final Countdown.srs bestand

Toegevoegd na 2 dagen:
Ik wil graag een nieuw geluidsbestand ontwikkelen, maar hoe doe ik dat?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

"Ik wil graag een nieuw geluidsbestand ontwikkelen, maar hoe doe ik dat?"

Ontwikkelen? Dat doe je door het MP3-formaat te bestuderen en met iets beters te komen.

Koppelen van de extensie in Windows gebeurt tijdens het installeren van de software.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het koppelen van de extentie aan de software gebeurt alleen als je het programma zo gemaakt hebt. Ik doe het altijd handmatig zoals beschreen in mijn antwoord.

Andere antwoorden (2)

Wil je het converteren naar een ander type audiobestand? Dan moet je op zoek naar de juiste tool die de conversieslag kan klaren.

Wil je de bestandsnaam gewoon wijzigen moet je eerst zien dat de extensie zichtbaar wordt. Dit doe je via mapopties. Daarna kan je de bestandsnaam gewoon wijzigen met een druk op F2.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je op de bestandsnaam klikt die dus een .srs extentie heeft, vraagt het systeem met welk programma je het wilt openen. Kies het programma uit de lijst van programma's en geef aan dat je in het vervolg altijd dit programma wilt kiezen. Windows zal je keuze onthouden.
Je kunt je keuze later edit-en in Windows Explorer > Tools > Folder Options > File Types

Als je dit niet bedoelt, wil je je vraag dan opnieuw stellen?