Hoe kun je een voorwerp of persoon of achtergrond weghalen bij een foto?

Hoe kun je een voorwerp of persoon of achtergrond weghalen bij een foto? En soja is daar ook een app voor (gratis) alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
11.8K

Antwoorden (5)

Er bestaat Inpaint. Dat is gratis maar wel voor de Mac.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Inpaint is er niet alleen voor de Mac, maar ook voor de PC. Er is een gratis (probeer)versie. Om niet al te grote voorwerpen/personen van een foto te verwijderen een prima programma, maar hele achtergronden kun je wel vergeten.
Kijkmaar eens op: http://www.theinpaint.com/download.html
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Photoshop. Als je houd van fotografie maar ook om gewoon foto's te bewerken. Vaak wel moeilijk. maar er zijn ook nog gratis bewerkingsprogramma's.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Om het echt goed te doen raad ik ook Photoshop aan! Je merkt namelijk duidelijk verschil tussen een gratis programma en zoiets geavanceerds als Ps. Als je Photoshop niet snapt kun je gemakkelijk op YouTube filmpjes vinden die duidelijk maken hoe je iets wilt doen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Naast het al eerder genoemde Photoshop is er ook nog het -gratis- "the Gimp". Dit programma doet op een groot aantal vlakken nauwelijk onder voor het dure Photoshop en is zeker in staat om objecten vrijstaand te maken.