Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe stel ik in office word 2007 in dat dit: ----------- zo blijft staan nadat ik enter intik?

Ik moet dagstaten maken die ik moet emailen naar collega`s, maar als tussen de onderwerpen deze-----lijn tik, dan komt er een strakke lijn te staan waar je verder niks meer mee kunt. Hoe verander ik dat in de instellingen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
723

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ga naar de opties van Word. Die vind je door linksboven op de Word-bol te klikken en daarna op Opties.

Klik vervolgens op Controle. Nu zie je een knop die AutoCorrectie-Opties heet. Klik daarop.

Je krijgt nu een nieuw venstertje met diverse tabs. Klik op de tab "AutoOpmaak tijdens typen". Daar staat ergens de optie "Randlijnen". Vink die UIT.

Als het goed is, vervangt Word daarna jouw streepjes niet meer door een strakke lijn.
 

Toegevoegd na 1 minuut:
 
Misschien moet je ook de optie "Tabellen" uitvinken, die onder detzelfde tab staat. Experimenteer zonodig om de juiste (combinatie van) instellingen te vinden.
 
(Lees meer...)
Cryofiel
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit werkte, bedankt!

Andere antwoorden (3)

Geen ervaring, maar kun je er geen spatie achter zetten en dan enter?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik denk, maar ik weet niet zeker, omdat ik het nu niet thuis kan uittesten. Ik ben op mijn werk daar heb ik Office 2003 en thuis 2007.

Maar zodra je die lijn neerzet, en je drukt op enter, verschijnt er vermoedelijk een soort bliksemflitsje. Daar kun je op likken. En dan het auto cerrectie menu openen. Daar moet je even een vinkje uitzetten.
(Lees meer...)
Plaatje bij antwoord
11 jaar geleden
Je kunt meteen nadat de lijn is verschenen op CTRL+Z drukken. De laatste aktie wordt dan ongedaan gemaakt. Geldt oa voor alle auto-correcties
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding