Is een uitgaande link (outbouncing link) hetzelfde als een external backlink?

Je hebt internal links, external links, in-bouncing links en out-bouncing links... Ik zie door de bomen het bos niet meer. Zijn external en outbouncing gewoon synoniemen van elkaar en hetzelfde als uitgaande links? Graag alleen antwoorden als je 100% zeker bent van je antwoord.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Het zijn twee verschillende dingen. Een external backlink (een link waarmee bezoekers naar jouw site komen) is een link van een andere site naar jouw site, een outbouncing link (een link waarmee een bezoeker je website verlaat) is een link van jouw site naar een andere site (en voor die andere site dan weer een external backlink).
rose
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hartelijk dank.

Andere antwoorden (1)

Wat hierboven wordt gezegd klopt. Backlinks worden tevens vaak gebruikt om hoog in de Google rankings te komen!