Hoe maak je zelf een achtergrond?

Hallo allemaal,

Ik wil een achtergrond maken voor mijn pc.

Ik zie dat sommige een eigen achtergrond hebben gemaakt etc.

Ik weet dat je dat met photoshop kunt doen

Ik weet dat ik met photoshop dat zou kunnen doen.

Maar als ik photoshop open gaat dat niet vanzelf.

Heeft iemand ervaring daarmee en zou iemand kunnen uitleggen hoe ik dat kan doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.4K

Antwoorden (3)

Een achtergrond zelf maken is goed te doen.
maar je moet wel een idee hebben.

Elk programma heeft zijn eigen voordelen en nadelen.
het ligt er maar net aan hoe complex jij je achtergrond wil hebben.

Bijvoorbeeld tekst achtergrond zijn makkelijk te doen.
maar met iets sierlijkers kan je toch makkelijk een paar uur zoet zijn.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
In plaats van Photoshop kun je ook een DTP programma gebruiken. Dit soort programma's worden veelal gebruikt om grafische pagina's te ontwerpen voor print of drukdoeleinden.

Met een goed en niet al te ingewikkeld DTP prog. kun je de mooiste ontwerpen realiseren. Het resultaat kun je dan als achtergrond gebruiken.

Er zijn veel goede DTP progs gratis te downloaden en te gebruiken. Type in google maar "free dtp software" in en je krijgt keuze genoeg...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het makkelijkste is werken met Paint. Zeg anders maar wat je wilt hebben, maak ik er een voor je. Leg ik je meteen uit hoe ik het heb gedaan.