'hoe bewerk ik MAKKELIJK EN GRATIS een film bewerken met speciaal effect zoals schieten enzo?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Yeah, makkelijk en gratis ; de toverwoorden anno 2012.
Voor niks gaat de zon op, en voor resultaat moet je iets doen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat Marleen zegt. Gratis een bewerkingsprogramma met mooie special effects en dergelijke gaat 'm niet worden.
Als je dan zoekt naar goeie programma's waar je wel voor moet betalen is Adobe After Effects een goede. Een wat goedkopere en makkelijkere is Sony Vegas.
Effecten zoals schieten kun je downloaden en vervolgens in het bewerkingsprogramma netjes op de juiste plaats slepen enz. Voor schiet effecten moet je gewoon op Google zoeken naar 'Muzzle flash' downloads. Hier een filmpje die uitlegt hoe je vervolgens een realistisch schot maakt: http://www.youtube.com/watch?v=SsViAvVYoMQ
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
met Pinnacle zou dit kunnen. Het is een goedkoop programma, en met de Ultimate Edition van ongeveer 70 a80 euro (uit mijn hoofd) kan je met Keyframes en een hoop geduld ook wel een dergelijke animatie inbouwen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kunnen we vragen met de steekwoorden makkelijk en gratis niet automatisch laten uitfilteren ??

Antwoorden (1)

Tja, ging het maar zo makkelijk. Dat wil iedereen wel, en dan zouden er ook geen betaalde versies zijn omdat iedereen de gratis software aanschafte. Je kunt natuurlijk wel freeware proberen, als het je lukt in 30 dagen....