Hoe verplaats ik mijn lokale website naar de server?

Op mijn localhost heb ik een website gemaakt en ik weet niet welke mappen moet ik naar de server verplaatsen.
Dit zijn mijn mappen:

1. Map dev bevat de volgende map: XAMPP.
2. XAMPP bevat o.a. de volgende mappen: phpMyAdmin, mysql, tomcat, php, perl, apache, htdocs.
3. htdocs bevat o.a. de volgende mappen: wordpress, xampp.
4. wordpress bevat o.a. de volgende mappen: wp-includes, wp-contant, wp-admin. Plus de volgende files: .htaccess, index.php, wp-config.php, etc.
5. wp-contant bevat o.a. de volgende mappen: Themes, plugins, images, uploads, etc.
6. themes bevat o.a. wordpress theme en mijn eigen subtheme.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (1)

Je moet de mappen onder HTDOCS hebben; Dat zijn je 'zichtbare' mappen. Waarschijnlijk hebje de hele site in wordpress gebouwd? Dan kan je de map wordpress overzetten. De map XAMPP zou niet relevant moeten zijn. Let wel op: Je zalook een database moeten overzetten EN je moet wordpress opnieuw instellen voordat hij werkt.

Toegevoegd na 41 seconden:
zie ook http://wpsitebouw.nl/wordpress-verhuizen-naar-een-nieuwe-site-provider/