ken het programma verder niet, maar misschien heb je wat aan onderstaande bron
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
invullen in je scaffold?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Kan je iets specifieker zijn?

Gaat om een tabel die je wilt vullen met categorien en vervolgens aan andere objecten wilt hangen via een habtm relatie?
Als het zou gaan om een post model dat meerdere categorien heeft zou zoiets kunnen werken.

script/generate migration category name:string
script/generate migration category_posts category_id:integer post_id:integer

Als kan je misschien beter kijken naar een has_many :through relatie of als je categorien aan meerdere objecten wilt hangen een polymorphic categorien model.