Hoi, Ik ben tegenwoordig DJ. Heb een mediaspeler op mijn site draaien. Daar draait 1 stream. Ik heb ook een test stream. Kan ik die toevoegen?

De eerste stream moet dus door middel van een switch in de knoppenbalk om te zetten naar mijn test stream. Denk dat men wel bergijpt wat ik bedoel anders hoor ik wel. Ik heb gewoon HTML gbruikt. een voorbeeld vindt je hier: http://millenniumplusmusic.webnode.nl/nieuws/ op de bodem van elke pagina.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Waar wil je precies heen? Als ik het goed begrijp wil je een extra stream plaatsen? Je kunt gewoon het huidige object wat er al staat in zijn geheel kopieren en in een div zetten.
Dit kan in html met de volgende tags:
en aan het einde

Zet de huidige ook in een div.
Met een javascript kun je een knop maken waarin je kunt kiezen.
De site in de bron kan je een heel eind op weg helpen. (te veel om in dit venstertje te typen) Enige basiskennis over HTML is vereist!