Als ik van mijn flash file een .gif maak word deze heel lelijk hoe maak ik deze mooi?

Ik heb met flash een mooie .swf gemaakt maar nu wil ik ipv de .swf dus een gif, maar als ik met flash mijn animatie publish als .gif wordt deze heel lelijk.

Weet iemand hoe ik goede kwaliteit .gif kan krijgen?

Dit omdat flash een .swf dus niet werkt op ipads en enkele android toestellen

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Een GIF file kan maar 256 kleuren bevatten, en dat beperkt de kwaliteit nogal. Je krijgt dit dus nooit echt mooi.

Toegevoegd na 22 minuten:
Nu ik de animatie gezien heb, zou ik denken dat je het op kunt splitsen in een paar JPEGs en die met Javascript opeenvolgend tonen.
gvrox
11 jaar geleden
capthavoc
11 jaar geleden
moet je er perse een gif van maken jpeg zal beter werken ?
gvrox
11 jaar geleden
Het gaat om een animated GIF.
gvrox
11 jaar geleden
http://jonraasch.com/blog/a-simple-jquery-slideshow (zoeken op "javascript slideshow" geeft nog veel meer hits)