image gebruiken als watermerk in Gimp?

Hallo, ik heb een .scm bestand genaamd watermark.scm in gimp gezet om een watermerk toe te voegen.
Prachtig systeem, alleen ik kan enkel tekst als watermerk gebruiken, in het verleden had ik hetzelfde scriptje en kon ik ook een afbeelding als watermerk gebruiken.

Echter kan ik dit niet meer terug vinden, weet iemand waar ik dat kan downloaden?
Namelijk wil ik mijn logo als watermerk gebruiken.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Hoe voeg jij een watermerk toe? Welke programmeertaal gebruik je? Welk soort plaatje wil je gebruiken?

Als je het in PHP wil doen, moet je even zoeken naar 'php GD-library'.