Met dreamweaver cs5.5 heb ik een site gemaakt.www.creatievegroepsuitjes.nl. Als je nu op crazy88 klikt wordt de koppeling/hyperlink klein.Hoe kan dit?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kan het iets met de effect van die link te maken hebben?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Geen idee?
Ik snap er zelf echt niks van..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Denk dat dit het probleem is :
a:active {
text-decoration: none;
color: #000;
font-family: Arial, Helvetica, sans-serif;
font-size: 12px;
Want als je op die link klik wordt die kleiner van lettertype (font-size) en zit er geen lijn meer onder (text-decoration). Misschien dat je moet veranderen naar de huidige opmaak die je zo op de website ziet of er tussen uit halen en kijken wat er gebeurt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Tip verwijder de link en maak hem opnieuw aan, je kan hem een rolover hebben mee gegeven.

Antwoorden (1)

Ik heb gezien wat je bedoeld.
Heb je voor deze koppeling misschien een kopie van je html script? het lijkt een "on mouse click" probleem te zijn. Maar van een afstand zonder script code is dit moeilijk om te beoordelen.