Hoe zet je een video op een foto , zoals bij een outro?

Liefst met gratis of online software, maar ik heb een foto(outro) en wil daarop mijn vorige video en een willekeurige video op zetten, of een preview van de videos

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik snap werkelijk niks van je vraag.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bij sommige youtube video's, zie je op het einde van die "fotos"
En dan zie je een stukje van hun vorige video, en als je daarop klikt dan kom je op die video terecht, ik wil weten hoe ik dat moet doen
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
@konkalonka En wil je dat doen op youtube, of op je eigen PC, of op een website met een videoplayer die niet youtube is? Goed vertellen wat je wil, wat je hebt en waar je mee bezig bent.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik wil dat op een video op mijn pc doen en dan posten online, dus Facebook,Youtube enz...
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dan denk je verkeerd. Je maakt een video, stuurt die op naar youtube, en op youtube kan je die instellingen zo maken dat dat gebeurd, daarna kan je de video in facebook linken.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Nee, nee, ik weet wat je bedoelt , maar ik heb de oplossing inmiddels al gevonden: Camtasia Studio

Antwoorden (1)

Op YouTube kan je annotaties toevoegen aan je filmpje met een link naar (bijvoorbeeld) andere filmpjes. Met Windows Live Movie Maker is het bij mijn weten niet mogelijk om het bronmateriaal te scalen/zoomen/verkleinen in het beeld, andere gratis videobewerkingssoftware ken ik niet. Je kan er wel vanuit gaan dat álle (betaalde of op creatieve manieren verkregen) videobewerkprogramma's dit wél kunnen.

Het verkleinen van een (preview van) je video is niet perse nodig om zo'n "preview" te maken, het is alleen wel praktischer, misschien mooier en door het verkleinen passen er eventueel tegelijkertijd meerdere previews op het scherm.

Annotations/aantekeningen op YouTube kunnen (per stuk) maximaal de helft van de oppervlakte van het scherm innemen, dus als het verkleinen van een video niet lukt, kan je het hele oppervlak opvullen met 2 annotations die naar dezelfde video linken.

Voor meer info over annotations, zie bron.