Hoe verwijder je een Joomla site zodat je WordPress er op kan zetten?

Ik gebruik YourHosting en heb daarop Joomla geïnstalleerd. Maar uiteindelijk wil ik toch een WordPress site, dus probeer ik Joomla te verwijderen. Ik heb per ongeluk bij Joomla algemene instellingen iets vergeten in te vullen, waardoor ik nu deze foutmelding krijg: Error displaying the error page: Application Instantiation Error: Could not connect to MySQL. Nu kan ik niks meer, maar ik wil toch de site verwijderen...
Weet iemand hier raad mee?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.7K

Antwoorden (1)

Log in op je FTP-server en verwijder alle bestanden die daar op staan. Daarna download je Wordpress van www.wordpress.org/download en upload je de bestanden uit dat zip-bestandje naar je server. Ga nu in je browser naar www.[domeinnaam].nl/wp-admin (dus gewoon naar je site met daar achter "/wp-admin") en je kunt aan de slag. Wordpress leidt je vanzelf door de benodigde stappen.