Rechtermuisknop doet het niet, hoe stel ik die weer goed in?

Ik kan geen rechtermuisknop meer gebruiken op bijvoorbeeld het bureaublad, ik krijg geen eigenschappen meer ect wat moet ik doen? Ik heb windows xp

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
27.2K

Het beste antwoord

Als unpluggen en weer inpluggen niet helpt dan:
evt driver updaten? Heb ik nooit hoeven doen maar misschien bij jouw muis moet dat wel?

Start, configuratiescherm, muis, eigenschappen muis.
Verwissel primaire en secundaire knop op muis om.
Kijk of die rechterknop nu wel reageert. (en weer terugzetten natuurlijk)
Dan ook in datzelfde tabblad eigenschappen muis, kies tab hardware. Kijk of apparaat correct werkt.

Helpt niet? Dan nieuwe kopen.

Toegevoegd na 3 minuten:
PS. Als het een usb-muis is probeer eens andere usb-ingang.