Het bekende "Minecraft Regular Font" is hier te downloaden: http://en.fonts2u.com/minecraft-regular.font
Het .ttf-bestand moet je dan in de map FONTS zetten die zich in het configuratiescherm van windows bevindt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als het goed is kun je na het openen van het bestand het gewoon installeren
Cryofiel
11 jaar geleden
Oh, dat is gewoon een zwaar verpixeld lettertype. Niets bijzonders, toch?
Jaspro101
11 jaar geleden
Dit is volgens mij niet het 3D Minecraft letterype...