Jquery Width.. Ik moet ergens de Width aanpassen maar ik snap niet hoe. ?

Wat moet ik hier doen? Me slider werkt nu gewoon niet. Ik weet alles van html en css en een stuke Jquery maar dit snap ik niet.. Wie kan mij helpen?

$(document).ready(function(){
/* This code is executed after the DOM has been completely loaded */

var totWidth=0;
var positions = new Array();

$('#slides .slide').each(function(i){

/* Traverse through all the slides and store their accumulative widths in totWidth */

positions[i]= totWidth;
totWidth += $(this).width();

/* The positions array contains each slide's commulutative offset from the left part of the container */

if(!$(this).width())
{
alert("Please, fill in width & height for all your images!");
return false;
}

});

$('#slides').width(totWidth);

/* Change the cotnainer div's width to the exact width of all the slides combined */

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Je vraag is niet heel duidelijk. Krijg je de alert "Please, fill in width..." etc. te zien?

Voeg ook de HTML van de sliders eens bij dan? Hebben die alleemaal een width attribute, zoals de jQuery code verwacht?

Toegevoegd na 8 minuten:
Ik denk dat je een stukje CSS mist:

#slides{
/* This is the slide area */
height:400px;
/* jQuery changes the width later on to the sum of the widths of all the slides. */
width:920px;
overflow:hidden;
}

Dit stukje zet de width op 920px, wat later door jQuery dynamisch wordt geresized. Het lijkt er op dat je deze mist. (Als ik de bron goed heb gegokt...)