Hoe moet ik foto's over zetten van mijn telefoon samsung(galaxy y gtS5360)naar mijn pc??

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Als je een sd kaart hebt en daar de foto's van je telefoon
op zet. moet je de sd kaart in een adapter doen en in een pc steken
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

als het goed is heb je een kabeltje erbij gehad toen je hem kocht. maar anders kan je het op een SD kaart zetten en dan in de computer doen. en als dat niet lukt kun je het misschien via bluetooth naar een vriend sturen en dat die het dan voor je op de compputer zet? succes ermee
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als het goed is heb je een u.s.b kabel waarmee je de apparaten kunt verbinden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Soms raden verkopers je een klein kaartje aan (micro sd) die stop je meestal in de zijkant of achterkant van je telefoon. Als je de foto's op dat kaartje hebt gezet dan kan je het kaartje uit je telefoon halen en op de computer openen.