Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

waar kan ik hulp krijgen met SolidWorks?

Ik zit op dit moment in het eerste jaar van de mbo opleiding Engineering. (niveau 4).
Hierbij leer ik ook tekenen met Solidworks, graag zou ik daar een soort van cursus van volgen om het goed te leren want op school hebben we maar twee uur per week met een klas van 15 man.
Ik woon in Leeuwarden en ik heb er geen €1.500 voor over zoals ik op internet gevonden had.

heeft iemand tips voor mij?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Het beste is gewoon bezig gaan, maak gewoon iets, probeer knopjes uit, zorg dat je jezelf iets ten doel stelt. Gaandeweg kom je achter steeds meer functionaliteit (ohh rigidbody!) of snelkoppelingen. De Q, W, E combinaties bijvoorbeeld.

Het komt veel meer aan op ervaring, stoei er mee, werk er mee en je zult er vanzelf achter komen. Daarnaast kun je natuurlijk tutorials opzoeken, filmpjes kijken, oefen materiaal van school doornemen. Maar 95% van de kennis komt aan door het zelf te doen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Op de website van Dassault (de leverancier van SolidWorks) kun je een groot aantal gratis tutorials vinden.
Ook op Youtube kun je veel handige filmjes bekijken. En verder is het toch een kwestie van veel uitproberen!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding