Bij Joomla verschuiven artikels bij plaatsing nieuwe hoe kan dit?

Zoals op deze pagina http://game-stop.nl/index.php/nieuws.html

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Dit komt omdat het een dynamische site is. De site 'kijkt' wanneer hij laadt door middel van een loop welke artikelen er allemaal toegevoegd zijn. Het feit dat een bericht in een kleiner boxje wordt gezet, is omdat het een andere DIV betreft.

Ik denk dat je op zoek bent naar de term "Dynamic scripting". Zoek eens op google naar dynamisch webdesign.