Wat is de beste en snelste manier om een squeeze page te bouwen?

Alstublieft alleen nuttige antwoorden. Met een squeeze page bouw je een mailinglijst op met potentiële klanten die meer informatie aanvragen over een bepaald product. Nou kan het niet al te moeilijk zijn om zo'n pagina in mekaar te zetten met HTML. Wie kan mij antwoord geven op de vraag: Wat is de snelste en beste manier om een squeeze page te bouwen? Het beste antwoord wordt beloond met 10 punten.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Antwoorden (2)

Dat kan niet met HTML omdat html statisch is, het kan dus niks opslaan in een database o.i.d.

Je moet je verdiepen in PHP.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ben het ermee eens, het beste is om zon pagina in PHP te bouwen eventueel met SQL datebase.

Kijk anders een op phphulp.be of phpfreakz.nl