Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is gegevensverbinding? Hoe stel je dat in?

Ik heb een nieuwe gsm gekocht: Samsung Galaxy Y. Als ik met Wi-Fi verbonden heb en ik op Internet wil, staat er: 'Controleer of uw apparaat een signaal of gegevensverbinding heeft'.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
6.7K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Dit betekent dat je geen verbinding hebt met het internet, dus dat je WiFi of 3G het niet doet. Gegevensverbinding is een ander woord voor 3G.

Toegevoegd na 13 minuten:
Voor 3G moet je een abonnement bij je provider afsluiten. Om dat in te stellen kijk je bij je instellingen bij Draadloos en netwerken en dan schakel je Gegevensverbinding in. Doe dit pas als je een abonnement hebt, anders kost dit heel veel geld.
Kijk anders ook nog eens goed naar je WiFi instellingen, of ga dichter naar de bron van het signaal.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hoe kan ik dan die 3G instellen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Instellingen - draadloos en netwerken - naar beneden scrollen en daar staat mobiele netwerken - aanklikken en dan bovenaan pakketgegevens gebruiken aanklikken.
Hierna kun je internetten .

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding