Waar je de laptob vandaan haalt weet ik niet. Heeft niet iedereen zo'n ding ergens zwerven deze dagen? Adobe InDesign CS6 kan je volledig uit proberen ( 30 dagen als ik me niet vergis) door het te downloaden van de adobe site; de volledig werkende versie. Ik weet niet hoelang de cursus duurt maar 30 dagen is niet verkeerd lijkt me. Waarom trouwens een Mac? InDesign werkt ook prima op een Windows compu.
Mocht je op een alternatieve manier aan CS6 willen komen, dan kan ik je prima op weg helpen, alleen buiten dit forum om uiteraard...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
huur een mac zijn in deze de magische woordjes
oja icm Google