Welke resolutie moet ik voor Movie maker van Windows?

Ik upload een filmpje op youtube, en dan moet hij eerst opgeslagen worden voor de PC. Ik sla hem op en kies de grootste resolutie, maar bij het einde zegt die dan dat hij te groot is. welke moet ik dan? Hij duurt 2,19

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
capthavoc
11 jaar geleden
2,19,...... uur, min, sec ?
Moviemaker geeft je ook een ander mogelijkheid wel
tijdens het exporteren maar als dat filmpje maar 2 min 19 zou zijn dan vind ik wel vreemd dat ie dat niet aan kan ?
maar waar krijg je de fout?
zegt youtube dat het te groot is is het dus al opgeslagen op pc ? hoe groot is het dan ?
of krijg je de fout als je het probeer op te slaat op pc ? is het groter dan 4 gig ? (lijkt me sterk voor 2 min 19 )
is je harde schijf op fat32 misschien ?

Antwoorden (1)

1. Een filmpje uitschrijven in een hogere resolutie dan dat deze opgenomen/geproduceerd is heeft geen zin.

2. Dat hij "te groot is"zal meer met het aantal GB's en de ruimte op je hardeschijf (of eerder het gebrek daar aan) te maken hebben.

Vraag je dus af hoe je aan dit filmpje komt en welke resolutie de film zelf is, daarna even kijken of je genoeg schijfruimte hebt.