Bestaat er een duimpje omhoog/omlaag systeem in HTML?

Net zoals op Goeievraag.

p.s Het hoeft niet perse een duimpje te zijn het kan ook een minnetje of een plusje of iets dergelijks zijn.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.5K

Antwoorden (1)

Het is al 100 keer vermeld, maar ik zal het nog eens herhalen:
Het is niet mogelijk om dit soort dingen (waarbij data opgeslagen zal moeten worden), alleen te doen met html. Er is altijd een server-side script nodig, om de data die verzonden wordt te verwerken en op te slaan in een database. Verder heb je ook een server-side script nodig om het weer uit een database te lezen.
HTML staat voor: HyperText Markup Language. En het is dus alleen voor de opmaak van een website, niets meer en niets minder.