Hoe kan ik een Sony Vegas Pro 10 bewerkt filmpje uploade?

Ik heb een filmpje gemaakt van Sony Vegas Pro 10. Ik heb het opgeslagen. Toen ik het wou uploaden bleek het een BAK-bestand en een VEG-Bestand te zijn. Youtube zei dat het eeb .avi of .wav bestand moest zijn om te uploaden maaar hoe doe ik dat dan en waarom heb ik twee bestanden hopelijk kan iemand mij helpen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Het .BAK bestand is volgens mij een soort back-up bestand die hij automatisch maakt. Het .VEG bestand is het Vegas bestand die jij hebt opgeslagen. Dit bestand is dus geen filmpje maar een opgeslagen bestand die alleen te openen is in SV.

Wat je zult moeten doen is de eerste knop van links boven klikken en dan kies je 'Render'.
Kies dan in de rij .avi of iets dergelijks aan, geef het een bepaalde naam en kies de locatie waar je het filmpje wilt laten opslaan op je computer. Klik vervolgens op render en dat bestand kan je uploaden op Youtube.