Wat is een goede manier om met PHP grafieken te maken?

Ik heb data van een performance test in een database (MySQL). Ik wil de data met PHP omzetten in grafieken. Volgens mij zijn er een aantal (open source) producten om dit mee te doen. Ik weet alleen niet wat het verschil is en welke ik moet kiezen.

Als ik klaar ben is het de bedoeling de code als open source project aan te bieden, dus een open source project/library zou wel handig zijn.

ps. de performance test doe ik met jmeter en de CSV data naar MySQL importer is al af.

Weet jij het antwoord?

/2500

Op al mijn sites gebruik ik jpgraph. Dat werkt snel, makkelijk en heeft een goed voorbeeld script waarin alle verschillende types grafieken te bekijken zijn. Je kan dan vervolgens kijken hoe eea gescript is in het voorbeeld en dat zelf toepassen. Bij het grbuik moe tje goed opletten: Zoals gewone plaatjes gebruik je het script als bron in de pagina waar je de grafiek wilt laten zien, en is het script zelf een apart bestand: e.g.: het bestand jpgraph.php verwerkt je gegevens en genereerd het grafiekje.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100