WordPress inloggen doet het niet meer na verhuizen host. Wat moet ik aanpassen?

Ik heb dus een complete WP site verhuisd naar een nieuw domein, maar het inloggen doet het nu niet meer. De site zelf werkt prima, maar als ik ga naar www.domein.nl/wp-admin of wp-login.php kan ik doen wat ik wil maar niets werkt. Ik log in met admin vervolgens mijn wachtwoord en dan verdwijnt het wachtwoord maar niet de admin en verder geen foutmelding. Bij foute gegevens krijg ik wel de melding. Maar wat moet ik aanpassen, want de site redirect nog steeds naar het oude domein, en ik denk dat daar ergens de fout zit. De database van de wp-config is wel aangepast, en zoals ik zei verder doet alles het prima.

Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.4K

Antwoorden (2)

Je configuratie is nog niet goed. Je hebt 2 soorten configuraties, de wp-config.php, wat je eerste "entry" point is maar daarnaast heb je ook nog de config in de database. Ik gok dat daar iets mis gaat.

Trouwens, de admin heeft ook een configuratie is het niet? Heb je daar al gekeken?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het probleem zit in je database. Daar moet je inloggen en de configuratie van WordPress opzoeken. Zoek daar naar de install URL en pas deze aan naar je nieuwe domein. Na het inloggen zal WordPress je namelijk naar dat adres sturen en dat staat nog op je oude domein ingesteld.