kan je op een macbook ook sites ontwerpen ?

ik wil graag een site ontwerpen en ik heb net een nieuwe mac

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Met iWeb heb je dat in een handomdraai voor elkaar. Als je de standaard mac software bij je Macbook gekocht hebt, kun je meteen aan de slag.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt een beetje laat maar bedankt

Andere antwoorden (2)

Ja dat kan, moet je wel even wat gratis software downloaden:

http://bluegriffon.org/pages/Download

http://opensourcemac.org/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
oke bedankt
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@Pasoman, het is niet verboden om een plus te geven voor een antwoord, waar je wat mee kunt!
Ik geef er iig wel een!
Geen enkel probleem. Als je HTML kent kun je gewoon met de standaard-utility TextEdit.app aan de slag. Iets handiger is het gratis TextWrangler van Bare Bones waarmee je nog veel meer leuke dingen kan doen.